PlayStation játék végigjátszások / Walkthroughs képes leírás - PlayStation Játékok.tlap.hu
részletek »

PlayStation játék végigjátszások / Walkthroughs - PlayStation Játékok.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: playstationjatekok.tlap.hu » PlayStation játék végigjátszások / Walkthroughs
Keresés
Találatok száma - 9 db
Freeola PlayStation végigjátszások

Freeola PlayStation végigjátszások

PS3 walkthroughs from Freeola. Hundreds of free stategy guides and game solutions including PS3. Plus win prizes every day for taking part in the Freeola interactive sites! On the site you'll find some of the latest PlayStation 3 game walkthroughs added to our database. Here at Freeola, we award our users for submitting their helpful game guides and walkthroughs giving you the chance to win free games. Simply submit a walkthrough for a game of your choice, on any format (not just PlayStation 3), and you'll be in with a great chance of winning courtesy of Freeola Gaming awards.

GTA IV

GTA IV

Mint azt az előző részekből is megtudhattuk, ha 100%-os játékállást szeretnénk elérni, nem elég csupán a sztori küldetéseit megcsinálni. Így van ez a Grand Theft Auto IV-ben is, hiszen a fő missziókon kívül számos mellékküldetés és egyéb feladat tarkítja a játékot. Az alábbi cikkben felsoroltuk az összes olyan feladatot, mely szükséges a játék 100%-ra való teljesítéséhez.

Prince of Persia 1-3

Prince of Persia 1-3

Üdvözlünk itt a Prince of Persia 1-3-on. Ez a honlap azért jött létre, hogy segítsünk azokon akik nem tudnak továbbjutni valamely Prince of Persia részben, avagy ráakadni néhány extra dologra a játékokkal kapcsolatban. Az oldal tartalma rengeteg helyről gyűlt össze, mondhatnánk, hogy összefoglal jópár PoP-os oldal kiegészítve a saját dolgokkal, hogy mindenképpen kézhezkaphasd azt amit kerestél. Sok szerencsét kíván a keresgéléshez és a játékhoz a : Szerkesztők: ZoMbiKilleR, BoneSlayeR

PlayStation Játékok magazin hírek
A PlayStation 4-en futtathatóak lesznek a használt játékok is
A PlayStation 4-en futtathatóak lesznek a... A tegnapi PlayStation 4 bemutató előtt rengeteg pletyka, találgatás látott napvilágot, ezek közül az egyik a használt játékok futtatásával volt kapcsolatos. A Sony-hoz közel álló források arról számoltak be hogy a negyedik konzolgenerációját hamarosan piacra dobó vállalat a használt játékok futtatásának lehetőségét korlátozni, tiltani fogja. A játékosok nagy...
PlayStation 4 bejelentés
PlayStation 4 bejelentés Itthoni idő szerint ma hajnalban lezajlott a Sony eseménye, mely a korábbi...
Bemutatták a Destiny-t, a Bungie új játékát
Bemutatták a Destiny-t, a Bungie új... Eljött végre a várva-várt bejelentés, mától nem titok min dolgozott a Bungie...
PS2 - Final Fantasy XII

PS2 - Final Fantasy XII

A játék, amiért megéri PS2-t venni? Negyven óra játékidő után, körülbelül a történet félidejénél az mindenesetre elmondható, hogy a program ár-érték aránya ezúttal végre ideális. A 2006-ban számos év játéka díjat besöpört Final Fantasy XII a végsőkig hajtja a PS2 hardverét, az utolsó csepp teljesítményt is kisajtolva belőle, és ehhez a sorozat színvonalához méltó cselekmény és nagyszerű design is társul. Azért nem minden tökéletes, sikerült az MMORPG-kből (lásd: Final Fantasy XI) a legnegatívabb dolgot lemásolni: aki eddig nem ismerte volna a 'grindolás' kifejezést, az most valószínűleg megtanulja.

Resident Evil 4

Resident Evil 4

Vannak játékok, melyekkel szemben hatalmas elvárásai vannak az embernek. Ilyen például a Resident Evil is. Bár az utóbbi idők játékai elég sokat rontottak a még ma is fényesen ragyogó néven, de a sorozat minden egyes része világsikerré vált. Én először PC-n találkoztam a névvel, még valamikor időszámításunk előtt. Bár az első rész teljesen kimaradt az életemből, a második hatalmas élmény volt számomra. Igazi horror-hangulat, remek irányítás, rendkívül kiforrt harcrendszer, többszöri végigjátszás lehetősége. Életem egyik legemlékezetesebb csatáját például egy hatalmas krokodillal vívtam.

Resident Evil CODE: Veronica X végigjátszás

Resident Evil CODE: Veronica X végigjátszás

Azt hiszem, nem mindennapi feladatra szántam el magam, amikor elvállaltam hogy megírom ezt a végigjátszást, de mivel a Resident Evil - CODE: Veronica X a kedvenc Resident Evil részem, nem mondhattam nemet. Ami azt illeti, ez nem csak egy átlagos játék leírás. Sokkaltöbb annál... Hogy miért? Ha elolvasod, rá fogsz jönni. Nem is fűzök hozzá most többet. Inkább kezdjük el.

Silent Hill 1 végigjátszás - magyar

Silent Hill 1 végigjátszás - magyar

A kávézó Az autóban ébredsz. Esik a hó. Körülötted sejtelmes fény mindenfelé. A melletted lévő ülésre pillantasz, melytől hirtelen megemelkedik az adrenalin szinted, eltűnt a lányod. Kiszállsz az autóból, és gyorsan körülnézel. Feltűnik egy alak a távolból, és ahogyan egyre jobban nézed, kiélesedik a kép, igen, ő lesz az. Futás utána. Hiába futsz teljes erőből, csak nem tudod utolérni, míg el nem érkezel egy ajtóhoz. Belépsz és rögtön rossz érzésed támad. Mi az a vérfolt ott a földön és a falon? De most fontosabba gyerek, úgyhogy elindulsz utána. Ám hirtelen történik valami. Teljesen sötét lesz. Még szerencse, hogy van nálad néhány szál gyufa. Egyre nagyobbá válik a hely, tolókocsik, korházi hordágyak és minden csupa vér. Na tessék még ez is: egy zsákutca. A folytatásért látogass el az oldalra!

Silent Hill 3 végigjátszás

Silent Hill 3 végigjátszás

A Silent Hill 3 nem túl hosszú játék, nem is túl nehéz, viszont elég mozgalmas. A történet különféle helyszínekre visz, és egyre csak bonyolódik. A végigjátszás mellett szeretnék egyúttal történeti áttekintést adni. Azoknak ajánlanám csak, hogy ezzel együtt haladjanak, akik nem állnak az angollal valami jól, de szeretnék tudni, hogy mégis mikor mit vár tőlük ez a magával ragadó pszichohorror-mese. Ennek érdekében nemcsak utasításszerűen írok, hanem feladvány és megoldás szintjére lebontva vezetem végig a kényesebb részeket.

Tomb Raider végigjátszások

Tomb Raider végigjátszások

TombRaider.hu - Minden ami Tomb Raider, a legmagasabb színvonalon Magyarországon. Tomb Raider játékok végigjátszásai: Tomb Raider Unfinished Business Dagger of Xian Golden Mask Adventures of Lara Croft The Lost Artefact The Last Revelation The Times Tomb Raider Chronicles Lara croft: The Angel of Darkness Tomb Raider Legend Tomb Raider Anniversary Tomb Raider Underworld GBA: The Prophecy GBC: Tomb Raider GBC: Curse of the Sword